Forum

gokportaal
gokportaal
@gokportaal
Admin
Lid
Deelgenomen: jan 29, 2018
Last seen: nov 11, 2022
Onderwerpen: 0 / Reacties: 209
Beantwoorden
RE: 2000 euro nooit aangekomen

Beste @Donnyh, Allereerst bedankt voor uw vertrouwen in NOGP.net. Wij willen u graag helpen met uw klacht en om uw geld te krijgen. Kunt u ons een...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Beste Wouter, Allereerst excuses voor ons laat antwoord. Wij hebben onze contactpersoon om bewijs gevraag en de reden waarom u ge...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan We hebben zojuist een terugkoppeling gehad. De terugbetaling is verwerkt en zal binnen 5 werkdagen op rekening moeten staan. D...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan Ik heb ze zojuist gevraagd de refund direct uit te voeren zodat wij deze case kunnen sluiten. Met vriendelijke groet Team NOGP.net

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan Geen dank! Heeft u het geld al ontvangen? Dan kunnen wij dit dossier afsluiten. Alvast bedankt!

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

Beste @Wouter-Niemeijer, Onze contactpersoon heeft helaas een week vakantie en komt de 26e weer terug. We zullen de klacht opnieuw met haar bespreke...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan We hebben antwoord van Betamo. Ze zeggen: At the moment we have contacted player directly about a refund of the last third-party depo...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Hi Wouter, Wanneer heeft u precies het account geopend? Heeft u voordat u de welkomstbonus heeft geclaimed eerdere stortingen g...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan De klacht is neergelegd bij Betamo en wij hebben gevraagd om alle stortingen van zijn account terug te storten. Echter betwijfel ik of ze...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan Hi Don, Ze zullen het gewonnen geld sowieso niet uitkeren. Wat u vraagt heeft betrekking tot witwassen en daardoor kunnen ze hun licentie ...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Beste Wouter, Ik heb even gekeken of ik 11.4 kon vinden, maar ik kan dit nergens vinden. Misschien kunt u vragen om een link zo...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

Beste @DonGalan, Allereerst welkom op ons forum en bedankt voor uw vertrouwen. Ik acht de kans zeer klein dat wij dit probleem kunnen oplossen. Lice...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Beste Wouter, Onze contactpersoon heeft het even nagekeken en u schijnt een 'bonus-abuser' te zijn. Heeft u meerdere malen deze...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Prima! Wij zijn benieuwd. Hou ons maar op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team NOGP.net

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Heeft u al iets gehoord van Sons of Slots? Zo niet dan nemen wij weer direct met onze contactpersoon. Met vriendelijke groet...

1 jaar geleden
Forum
Pagina 2 / 14

Lost Password