Forum

gokportaal
gokportaal
@gokportaal
Admin
Lid
Deelgenomen: jan 29, 2018
Last seen: nov 11, 2022
Onderwerpen: 0 / Reacties: 209
Beantwoorden
RE: Lucky wins

Hoi Latina, Helaas hebben wij ook nog geen reactie gekregen. We hebben een herinnering gestuurd met sancties dat ze op de zwarte lijst komen. Zodra ...

10 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Lucky wins

Beste, Bedankt voor je klacht over Lucky Wins. Het is inderdaad vreemd dat je een error krijgt bij het spel. Ben je hierdoor ook geld verloren? Ben ...

10 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of slots slechte winsten

Beste, Bedankt voor je klacht. We kunnen je helaas niet helpen bij de winsten. Het is en blijft een kansspel. Alle spellen moeten voldoen aan versch...

10 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Klacht Betamo

Beste, Bedankt voor jouw bericht en het vertrouwen in NOGP! Wij zullen deze klacht doorsturen naar Betamo. Het limiet op deze betaalmethoden is inde...

10 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 200 euro nog steeds niet in orde !

Hoi Eric, Wil je voor dit probleem een nieuw topic aanmaken zodat wij deze apart kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Probeer je klacht zo uitgebreid ...

10 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 715,- onterecht afgepakt door CrazePlay

Goed om te horen en bedankt voor de update. Wij zullen deze klacht sluiten.

11 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 715,- onterecht afgepakt door CrazePlay

@mmikkel, We gaan jouw klacht doorsturen naar onze contactpersoon bij Crazeplay. We geven een terugkoppeling zodra wij meer weten. Met vriendelijk...

11 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 715,- onterecht afgepakt door CrazePlay

Beste Michael, Bedankt voor jouw klacht. Graag nemen wij deze in behandeling. Allereerst excuses voor onze late reactie. Wij waren met vakantie. Uit...

11 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 200 euro nog steeds niet in orde !

Beste @jackyx, Bedankt voor jouw klacht. Uiteraard helpen wij u graag hierbij. Wij zien in de screenshot dat het om Casino Sieger gaat, klopt dit? B...

11 maanden geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 4800 euro nooit ontvangen

Bedankt voor het indienen van je klacht. We gaan deze doorsturen naar onze contactpersoon bij Spinia Casino en brengen je op de hoogte als wij een upd...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer Het spijt ons dat we u niet beter hebben kunnen helpen in deze zaak. Mocht u in de toekomst problemen hebben, staan wij klaar om ...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: 2000 euro nooit aangekomen

Beste Donny, Helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Heeft u onze hulp nog nodig of is het uiteindelijk al goed gekomen? We horen het graag, a...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

@wouter-niemeijer PS: U krijgt wel het geld dat u gestort heeft terug.

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Sons of Slots maakt fouten met betrekking tot de max winst deductie en biedt trage service

Hoi @wouter-niemeijer, Ik heb een terugkoppeling gehad met betrekking tot uw account. Het komt eigenlijk op het volgende neer: Ze hebben onderzoek...

1 jaar geleden
Forum
Beantwoorden
RE: Betamo betaald €4000 niet uit!!

@dongalan We hebben niets meer van u vernomen en gaan er vanuit dat u het geld heeft ontvangen. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten. Mocht u...

1 jaar geleden
Forum
Pagina 1 / 13

Lost Password