Forum

Claim your Bluvegas Casino offer
Sons of Slots
 
Meldingen
Alles wissen

[Opgelost] Sons of Slots


Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Geachte heer/mevrouw,

Zondag 16 mei heb ik bij sons-of-slots.com en daarbij de sports afdeling diverse weddenschappen geplaatst. Uiteindelijk had ik 1.016,40 euro in mijn account. Deze 1.016,40 euro heb ik vervolgens ingezet tegen een quotering van 1,55. Ik won 1.575,42 euro. Ineens verscheen niet dat bedrag maar slechts 300 euro in mijn account. Ik was compleet verbaasd en in shock.

Nu kreeg ik te horen dat ik volgens sons-of-slots met een bonus zou hebben gespeeld. Ik heb nooit een bonus gezien en/of geaccepteerd en/of geactiveerd. Waarom zou ik ook 1.016,40 euro inzetten met een maximale winst van 300 euro tot gevolg indien de weddenschap correct zou zijn.

Ze melden me dat ik een mail zou hebben gehad over een bonus die zou zijn toegevoegd aan mijn account, ik heb echter helemaal geen mail ontvangen. Daarnaast heb ik ook zoals aangegeven de bonus niet gezien/ingezet/geaccepteerd/geactiveerd.

Ik voel me behoorlijk 'bestolen'. In plaats van 1.575,42 euro heb ik nu 'slechts' 300 euro in mijn account. Dat is nogal een wereld van verschil.

Al met al voel ik me behoorlijk bestolen en ik zou graag horen of jullie wat voor mij zouden kunnen betekenen in deze kwestie. Ik heb geen mail ontvangen over een bonus, ik heb de bonus nooit geaccepteerd/ingezet/geactiveerd, ik heb met mijn eigen geld de weddenschap geplaatst en ten slotte: waarom zou ik 1.016,40 euro inzetten waarbij ik bij het winnen van de weddenschap 300 euro zou terugkrijgen?

Ik dank u alvast vriendelijk.

Met vriendelijke groet,

Brian

Dit onderwerp werd gewijzigd 1 maand geleden door gokportaal

Citeren
Onderwerp trefwoorden
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 

Beste @bj811

 

Bedankt dat u uw klacht over Sons of Slots bij ons neerlegt. Ik snap dat u in schok bent. Voordat wij de klacht neerleggen bij onze contactpersoon wil ik graag weten of u heeft gezien of er meer geld op uw Sons of Slots account stond dan dat u gestort heeft. 

Wanneer dit niet het geval is, zijn wij er van overtuigd dat het team van Sons of Slots een fout maakt en dan is de kans groot dat wij dit voor u kunne oplossen. Heeft u de nummers van de desbetreffende weddenschappen ook voor ons, dan kunnen we deze in het dossier meenemen.

Met vriendelijke groet,
Team NOGP.net


BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Hartelijk dank voor uw snelle reactie en bereidheid om mij te helpen.

Ik begrijp helaas niet goed wat u precies bedoelt met of ik gezien heb of er meer geld op het account stond dan dat ik gestort heb.

De gegevens van de eerste weddenschap die correct is uitbetaald: 

Over 0.5

1.65
Total
Udinese vs. Sampdoria
0:1 (0:0)

16/05/2021 • 15:00

 


BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Mocht u naar aanleiding van mijn bovenstaande reactie nog aanvullende informatie nodig hebben dan verneem ik dat uiteraard graag.


BeantwoordenCiteren
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 
Geplaatst door: @bj811

Mocht u naar aanleiding van mijn bovenstaande reactie nog aanvullende informatie nodig hebben dan verneem ik dat uiteraard graag.

Ze zijn het aan het bekijken. Zodra ik een terugkoppeling heb zal ik dit direct aan u doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Team NOGP.net


Brian liked
BeantwoordenCiteren
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 

@bj811

Beste Brian,

Volgens mijn contactpersoon heeft u een loyaliteitsbonus gehad. Om de klacht verder in behandeling te nemen moet ik even het volgende weten:

 

Ik zie dat u 1016.40 heeft ingezet. Heeft u dit bedrag zelf gestort of heeft u een weddenschap gewonnen waardoor u dit bedrag heeft? 

Wat is er precies vooraf gebeurd? Hoe komt u aan die €1016,40? Ik moet dit weten om zeker te zijn dat er geen bonus is geaccepteerd/toegevoegd.

Met vriendelijke groet

Team NOGP.net


BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

@gokportaal

Beste Team NOGP.net,

 

Bedankt voor uw bericht. Ik word een beetje moe van het feit dat ze blijven volhouden dat ik met een bonus zou hebben gespeeld om de 1.575,42 euro te bereiken. In de bet history is duidelijk te zien en aan te tonen dat dit niet het geval is.

 

Ik heb op zaterdag 15 mei een storting gedaan van 450 euro in mijn account. Die zondag 16 mei heb ik uiteindelijk zonder het accepteren/aanklikken/selecteren van een bonus uiteindelijk 1.016,40 euro bereikt. Deze 1.016,40 euro heb ik tenslotte ingezet op de weddenschap voorheen in deze casus beschreven. Dit is dus uitsluitend eigen geld en dit is ook aantoonbaar. Als hun zonder mij te informeren een bonus toevoegen is aardig, maar ik heb hier nadrukkelijk niet om gevraagd en deze bonus ook niet geaccepteerd/geselecteerd/aangeklikt/ingezet. Ik neem aan dat Sons of Slots dit maar al te goed weet als ze de betting history van mijn account bekijken. 

 

Ik kan helaas geen meerdere bijlagen invoegen maar heb er eentje bijgevoegd. 

Gr.

Brian 


BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

@gokportaal

 

 


BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

@gokportaal

Medewerker van hun zegt het zelf: “must be a system mistake”.


BeantwoordenCiteren
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 

@bj811 

Beste Brian,

Ik heb goed nieuws. Het geld zal terug op uw casino account gestort worden. De bonus had niet toegekend mogen worden. U heeft dus gelijk. Ik weet nog wanneer, maar dat krijg ik spoedig te horen! Oprechte excuses van Sons of Slots en het mag niet meer gebeuren!

Ik hoop u hiermee geholpen te hebben. Laat je ook even weten als je het hebt ontvangen? Dan kan ik dit dossier afsluiten.

 

Met vriendelijk groet

Team NOGP.net


Brian liked
BeantwoordenCiteren
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 

@bj811

 

Hoi Brian, 

Ze hebben zojuist €1325,40 op uw Sons of Slots account gezet. Ik hoop dat u tevreden bent met onze support en ik hoop dat u voortaan onze site wilt gebruiken met het kiezen van een casino. Zo kunnen wij deze support blijven geven.

Ook wil ik je graag vragen om een review over ons te schrijven op Trustpilot, ook hiermee kunt u ons helpen.

Wilt u een bevestiging geven dat het geld op uw account staat? Dan kunnen we dit dossier afsluiten. 

Met vriendelijke groet,

Team NOGP.net


Brian liked
BeantwoordenCiteren
Brian
(@bj811)
Active Member
Deelgenomen: 1 maand geleden
Berichten: 7
Topic starter  

@gokportaal

Beste NOGP,net,

Ik wil u hierbij heel erg bedanken voor het helpen oplossen van het probleem. Uiteraard ga ik een review over jullie schrijven op Trustpilot en deze gaat zeker vijf sterren bedragen.

Het geld staat inderdaad op mijn account.

Ik zou graag een donatie willen uitbrengen aan NOGP.net. Hoe kan ik dit doen?

Nogmaals heel erg bedankt.

Gr. Brian


BeantwoordenCiteren
gokportaal
(@gokportaal)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 169
 

@bj811

 

Hi Brian!

Een donatie is altijd welkom! We zullen de gegevens per mail sturen. Bedankt. We zullen dit dossier ook afsluiten. Mocht u in de toekomst problemen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren!

 


Brian liked
BeantwoordenCiteren
Deel:

Lost Password