Claim your Bluvegas Casino offer

ONOPGELOST: !!! STOP EVOBET!!!

NOGP.net Forums Algemeen Klachten ONOPGELOST: !!! STOP EVOBET!!!

Tags: 

Weergave van 20 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #19046
      Henk
      Bijdrager

      Ben een 1,5 maand geleden begonnen bij EVOBET ,storte geld ,won wat ,stuurde mm gegevens en documenten op ,alles was goed totdat ik geld won een €1000 euro speelde nog wat op casino en voetbal en dacht ik neem het en deed withdraw van€1000 ik na een week chatten waar mm geld bleef ,antwoorden als het komt eraan ,het is onderweg totdat ik een maand later weer een bericht stuurden en zeiden via een standaard mail dat ik fraude had gepleegd !ik kreeg nog maar €525 , ik weer gevraagd waar dat geld bleef weer een week later had ik nog maar recht op € 75 hun gooien het op op VPN maar ben me van geen kwaad bewust !!!Kan dit zomaar ,lees wel dat deze site meer zo geld steelt van zn klanten !!Dit is zo onrechtvaardig !!grtz henk Kalis ..Ze pakken zo €950 af!!

      EDIT: Mail ontvangen op 27-05-2019 van HENK:

      Evobet gebruikersnaam: henkiek

      Hoj wil even mijn verhaal doen. 2 maanden geleden ondertussen werd Ik lid van evobet een prachtige en leuke site.Heb namelijk al bij meer bookmakers gespeeld ,unibet ,b bet,bwin enz nooit problemen. Speelde een paar honderd euro , en ja hoor ik won eens wat.. Speelde wat voetbal gokken en casino .Totdat ik bedacht om €1000 van de €1600 te laten uitbetalen..Een withdraw .Na een week nog niks gehoord .Ik zelf gechat met evobet en kreeg steeds het antwoord je eigen niet druk maken is onderweg of mee bezig .Na een maand nog niks .Weer gevraagd .Ondertussen weer wat gespeeld op casino totdat ik nog maar die €1000 euro had van die withdraw .Weer gechat .Zelfs een eigen medewerker van evobet zei dit is niet de normale manier..Totdat ik het weer vroeg waar het geld bleef.. Ze zijn er mee bezig was t antwoord .Totdat 35 dagen na aanvraag ik een mail kreeg dat ik VPN of iets dergelijks had gebruikt.En mijn geld werd gehalveerd naar €525.Ik een mail gestuurd dat ik nooit iets fout gedaan heb .Werk voor mijn geld.Toen vroeg ik waar dat geld bleef? ,namelijk weer een week verder .Weer een mail gestuurd !Weer een mail terug ik nog maar recht op €75 .Die nou ondertussen is betaald na 2 maanden .. Maar wel €975 weg zomaar afgepakt .Dat kan toch niet .Ik heb nooit een goede uitleg en bewijs gehad wat ik gedaan heb. Vandaar dat ik hier echt mee bezig blijf ..Ik wil gewoon mijn eerlijk gewonnen geld of in ieder geval mijn inleg van €525 .Ik hoop dat jullie dit begrijpen ,heb het hier namelijk moeilijk mee! Ik voel me bestolen en vernederd !En van Evobet gewoon slecht!!Zoals ik zeg heb nog nooit problemen gehad en dit voelt als diefstal .Hoop dat jullie me kunnen helpen !Thanks

    • #19049
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Hi Henk,

      Bedankt voor jouw klacht en waarschuwing. Kan je toevallig je gebruikersnaam bij Evobet en eventueel de screenshots van de communicatie doorzetten zodat wij het dossier kunnen doorzetten naar onze contactpersoon bij Evobet.

      Alvast bedankt.
      Team NOGP.

    • #20315
      Henk
      Bijdrager

      Hoe zet je die screenshots erop? grtz

    • #20317
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Hi Henk,

      Als het goed is kan je nu bijlagen toevoegen wanneer je een reactie wilt plaasten.

    • #20326
      Henk
      Bijdrager

      Kun je me een mailadres sturen voor de screenshots dit lukt zo niet namelijk

    • #20332
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Probeer het nog eens, als het goed is, is het probleem opgelost.

    • #20334
      Henk
      Bijdrager

      Hierbij nog een gedupeerde !!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20339
      Henk
      Bijdrager

      Hierbij wat ze je opsturen !!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20348
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Bedankt voor de screenshots Henk! Wij zijn nog bezig met jouw dossier en zullen zo spoedig mogelijk een terugkoppeling geven.

    • #20350
      Henk
      Bijdrager

      En dit sturen ze op als er een derde zich ermee bemoeit ,nog niks wijzer en misschien ook mee geknoeid want was die dag 140km van Rotterdam af !!
      En ik moet maar bewijzen dat het niet zo is ,dus geld kwijt !!!!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20358
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Hi Henk,

      Hierbij een update: we hebben onze contactpersoon gevraagd om met beter bewijs te komen dat er gebruik is gemaakt van een VPN. Onze contactpersoon bij Evobet gaf aan dat de Fraude afdeling het dossier aan het bekijken is en dat hij helpt om dit probleem om te lossen. Ook zei hij dat er vandaag nog gereageerd zou worden op dit forum. Het is dus nog even afwachten. Zolang ze niet met beter bewijs komen dan alleen een afwijkende ip adres waarbij niet duidelijk is of er gebruik is gemaakt van een VPN zal dit dossier open blijven staan. Ik heb in de bijlage een screenshot van de communicatie toegevoegd.

    • #20370

      Goede middag,
      Met betrekking tot de gebruiker met het e-mailadres “vinni****@gmail.com” willen we u erop wijzen dat we gedwongen waren om T & C 12:10 toe te passen: Ons bedrijf behoudt zich het recht voor om winsten ongeldig te verklaren en het eventuele saldo (winsten en stortingen) op het wedaccount te verbeuren, de overeenkomst te beëindigen en / of de levering van de diensten op te schorten of het account te deactiveren als: i) wij vinden dat u op enigerlei wijze hebt bemoeid met, of het IP-adres hebt verborgen van het apparaat dat wordt gebruikt om toegang te krijgen tot onze site (zoals het gebruik van een “VPN” van een Virtual Private Network).
      We hebben besloten om de winst af te halen en zijn laatste storting terug te geven, volgens protocol, sinds de klant reeds alle andere stortingen voorafgaand aan het incident had verloren. We hebben dit bedrag al bijgeschreven naar Visa x7820 (van de klant).
      We hebben een bewijs van het gebruik van VPN tijdens de activiteit van de klant en we sturen het u graag in privécommunicatie toe.

      Met vriendelijke groet,
      Evobet-team

    • #20373
      Henk
      Bijdrager

      Ik heb geen VPN in huis of iets dergelijks ,heb bij meerdere bookmakers gespeeld,,unibet enz nooit geen problemen mee gemaakt.Maar in de tijd dat dit uitgezocht werd zogenaamd ,stuurde ze me nog wel een bonus om het lange wachten van €15 voor t casino en stuurde een medewerker mij in een chat de suggestie dat dit niet de normale gang van zaken was ,maar omdat ik elke dag om mijn geld vroeg (withdraw van €1000 )zal ik wel een lastpak zijn geweest het is ook.toevallig dat toen op de dag ik winst ging maken €1600 ,opeens een VPN of iets dergelijks werd geconstateerd en dat er 35 dagen over gedaan moest worden om dit uit te zoeken !!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20380
      Henk
      Bijdrager

      Daarbij hebben ze wel al mn geld afgepakt ,maar niet mn account opgeheven zoals hierboven staat !!! STERKER nog ze blijven gewoon uitnodigingen sturen voor bij hun te blijven spelen !!!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20386
      Henk
      Bijdrager

      Hierbij nog een chatbericht waarop ze zeggen dat ik op de lijst van betalen sta !! Was 29 april, 9 dagen na mn aanvraag van uitbetaling !!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20392
      Henk
      Bijdrager

      Hierbij nog een gesprek waar bij de medewerker zegt het niet”cool te vinden bij de wijze van communicatie!!

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #20429
      Henk
      Bijdrager

      Weten jullie al iets NOGP net ,of was t dat standaard antwoord van hun ??

    • #20431
      gokportaal
      Sleutelbeheerder

      Hi Henk,

      Dit is helaas de reactie van Evobet. Helaas hebben wij hier niets op in te brengen. De algemene voorwaarden van Evobet geven aan dat ze het recht hebben om een uitbetaling te weigeren. Echter zijn wij persoonlijk ook van mening dat hier te snel de conclusie wordt getrokken dat een VPN wordt gebruikt. Wij zullen daarom ook een waarschuwing plaatsen voor bestaande en toekomstige spelers dat ze dit nauwelettend in de gaten moeten houden.

      Gelukkig uw eigen gestorte geld wel op uw creditcard terug gestort. Wij betreuren het dat wij uw gewonnen geld niet innen omdat ze bij hun standpunt blijven zonder met keihard bewijs over de brug te komen. Wij zullen het dossier na uw reactie daarom ook sluiten.

    • #20436
      Henk
      Bijdrager

      Jammer  dat ik alles kwijt ben maar zoiets moet zeker voor gewaarschuwd worden  dit kan niet deze jongen stuurde me privé een bericht ,kunnen jullie echt niks meer doen ?ze zouden toch met bewijs komen staat er   ,in een privé bericht??

    • #20438
      Henk
      Bijdrager

      Jammer  dat ik alles kwijt ben maar zoiets moet zeker voor gewaarschuwd worden  !!!! ,kunnen jullie echt niks meer doen ?ze zouden toch met bewijs komen staat er?Ik kreeg prive een bericht van een jongen over !SVENBET!!dezelfde oplichters!!!Ook niet uitbetalen @campeon gambling!!

    • #20441
      Henk
      Bijdrager

      Mijn eigen gestorte geld was trouwens €525 !!!Die €75 Was een goedmaakertje !!Oplichters

Weergave van 20 geneste reacties
  • Het onderwerp ‘ONOPGELOST: !!! STOP EVOBET!!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Op dit moment zijn er 0 users en 40 guests online
No users are currently active
Activiteit in de laatste 24 uur: 3 users en 914 guests
gokportaal, Wouter Niemeijer, aliciacross
Wie is online?
Topics: 18, Berichten: 57, Leden: 1.565
Wij heten de nieuwste NOGP'er welkom:, Duglashbn

Lost Password